Структура проблемної ситуації
Проблемна ситуація
(опис суперечностей, що виникли; предмет пошуку і
досліджень)
Зовнішня форма
Задана
сформульованими запитаннями, завданнями чи текстом, вимогою розробити програму
дій, знайти ідею
Задана
мотивами, позитивним ставленням до участі в розв’язанні, ціннісними
орієнтирами, досвідом розв’язування задач
Пізнавальна суперечність
(сформована
у свідомості учня)перечностей, що виникли; предмет пошуку і
досліджень)
Етапи розв’язування навчальної проблеми
Створення
проблемної ситуації
Сприймання
проблеми учнями
Пошукове
розв’язування завдання
Реалізація
й перевірка правильності виконаного завдання
засвоєння
знань (формування мовної і мовленнєвознавчої компетентності)
формування
знань, умінь і навичок (удосконалення мовної і мовленнєвознавчої
компетентності)
повторення,
узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок (формування
мовленнєвознавчої компетентності)
розвитку
комунікативних, умінь і навичок (формування мовної і мовленнєвознавчої
компетентності)
контролю
знань, умінь і навичок (перевірки володіння всіма видами мовленнєвознавчої
компетентності)
Типи уроків розвитку мовлення
Формування
нових понять(про текст, стилі, мипи мовлення, ситуацію спілкування, вимоги до
мовлення та ін.)
Формування
комунікативних
умінь
та навичок
Контролю
Удосконалення
усних і письмових висловлювань
аудіювання
читання
Сприймання
усної інформації
Сприймання
писемної інформації
Опрацювання
ділових папері, газетних публікацій
Роботи
над усним діловим і публічним мовленням
Немає коментарів:
Дописати коментар