пʼятниця, 21 жовтня 2016 р.

Інтерактивні технології

Найхарактернішою ознакою інтерактивних технологій є активна співпраця усіх учасників навчально-виховного процесу. На уроках кожен школяр долучається до співпраці в колективній, груповій діяльності. Під час уроків створює навчальні групи учнів із певною дидактичною метою, виходить із законів групового розвитку дітей, закономірностей спілкування і взаємовпливу в малих групах. Прагне, щоб малі навчальні групи були діяльними, аби індивідуальні дії кожного учасника інтегрувалися в єдину діяльність групового суб’єкта навчання.
З метою активізації розумової діяльності школярів, що особливо сприяє глибокому засвоєнню нового матеріалу, розвиткові творчих здібностей дітей, вчитель використовує різні типи уроків. Це уроки-диспути, уроки-дослідження, уроки-конференції, уроки захисту знань, уроки-рольові ігри.
Вчитель використовує систему творчих вправ-завдань, які сприятимуть виробленню в школярів компетенцій виправдано користуватися мовними засобами різних життєвих ситуаціях та виробленню загальнолюдських ціннісних орієнтирів.У викладанні української літератури Галина Іванівна використовує такі пошукові методи інтерактивних технологій.
Методи інтерактивних технологій
Бесіда з Сократом
Аналіз художнього тексту
Саморозвиток 
Дискусія
Творча лабораторія
Мозкова атака
З метою активізації розумової діяльності школярів, що особливо сприяє глибокому засвоєнню нового матеріалу, розвиткові творчих здібностей дітей, вчитель використовує різні типи уроків. Це уроки-диспути, уроки-дослідження, уроки-конференції, уроки захисту знань, уроки-рольові ігри.
Вчитель використовує систему творчих вправ-завдань, які сприятимуть виробленню в школярів компетенцій виправдано користуватися мовними засобами різних життєвих ситуаціях та виробленню загальнолюдських ціннісних орієнтирів.






Немає коментарів:

Дописати коментар