Мотивація – процес, у
результаті якого певна діяльність набуває для індивіда особистого сенсу.
Очіку-вання
Здібності
інтерес
Мотиви
Внутрішня
мотивація створюється суб’єктом під впливом мотиваторів
Зовнішня мотивація як вплив вчителя на
мотиватори учня
Основні:
- Інтерес
- Проблема
- Практична цінність
Додаткові:
- Інформування
- Інструктаж
- Стимулювання
- Заборона
- Прохання
- Прогноз
- Показ перспективи
Мозкова атака. Цей
прийом полягає у колективній творчій роботі з розв’язання певної складної
проблеми. Всіх учнів об’єднує спільна робота над пошуком істини
Алгоритм дії
Формування
проблеми
Постановка
завдань
Визначення
термінів обмірковування
Висловлювання
суджень, ідей
Реєстрація
ідей на дошці
Обґрунтування
ідей авторами
Загальна
дискусія навколо представлених ідей: правильність, доцільність, оригінальність
Вибір
найкращої ідеї
Обґрунтування
остаточного вибору
Підбиття
підсумків роботи
Структурно-логічна схема формування й розвитку мовленнєво-комунікативних умінь під час виконання ситуативно-моделюючих завдань
Ситуативна вправа
Мовленнєвий стимул
Мовленнєві дії
Орієнтація в ситуації
Планування висловлювання
Реалізація висловлювання
Рефлексія
Адресат мовлення
Аналіз завдань, ситуації
Розвиток
мовленєво-комунікативних умінь
Само- і взаємоаналіз
Мета мовлення
Моделювання
Розвиток ораторських здібностей
Тип і стиль мовлення
Життєвий досвід
Розвиток творчості
Культура спілкування
Логічність, чіткість, послідовність мовлення
Немає коментарів:
Дописати коментар